FAQ: Support - Populaire vragen

Hoeveel kost RoosterPlaats?

De basismodule van RoosterPlaats is gratis beschikbaar voor bedrijven tot en met 25 medewerkers. Als aanvulling op de gratis basismodule kunt u kiezen uit verschillende aanvullende modules. Kijk op de prijzen pagina welke modules beschikbaar zijn.

Hoe kan ik mijn gratis account omzetten naar een betaald account?

U kunt dit doen door gebruik te maken van de upgrade knop in het menu wanneer u ingelogd bent.

Ik heb specifieke wensen of wil weten of Roosterplaats geschikt is voor mijn organisatie.

Neemt u gerust contact met ons op via de contact pagina en we laten u zo spoedig mogelijk weten wat u van Roosterplaats kunt verwachten.

Heeft Roosterplaats ook een app?

De medewerker omgeving van Roosterplaats werkt op alle smartphones maar Roosterplaats biedt geen (native) app. Wel kunnen medewerkers eenvoudig Roosterplaats op hun smartphone openen op vergelijkbare wijze als een app.
Voor iphone:
1. Open de medewerker omgeving van Roosterplaats op uw telefoon via een toegestuurde link
2. Klik in het menu op en kies vervolgens "zet in beginscherm".

Waarvoor kan ik Roosterplaats gebruiken?

Roosterplaats is geoptimaliseerd voor MKB en grootzakelijke organisaties. U kunt er echter ook uitstekend gebruik van maken voor uw vrijwilligers organisatie of stichting. Roosterplaats leent zich in mindere mate voor het maken van individuele roosters zoals een studieplanning.

Op welke internet browsers kan Roosterplaats gebruikt worden?

RoosterPlaats kan gebruikt worden op alle recente browsers. De meest gebruikte zijn Chrome, Firefox en Internet Explorer. Internet Explorer 8 of lager wordt echter niet meer ondersteund.
De door u gebruikte browser is: Unknown 0

Op mijn medewerker account krijgen roosters niet de status gepubliceerd.

Zeer waarschijnlijk heeft u een planner én medewerker account tegelijk openen in dezelfde browser. Hierdoor reageert Roosterplaats niet goed. Het is wel mogelijk twee roosters (planner en medewerker) gelijktijdig te openen in verschillende browsers.

Hoe kan ik mijn medewerkers toegang geven tot RoosterPlaats?

1) Via beschikbaarheid opvragen kunt u de medewerkers uitnodigen om in RoosterPlaats hun beschikbaarheid in te voeren (knop: Per email medewerker beschikbaarheid opvragen). De geselecteerde medewerkers ontvangen vervolgens een email waarin een link is opgenomen naar de medewerker omgeving.
2) U kunt gepubliceerde roosters aan uw medewerkers beschikbaar stellen. Dit doet u door Publiceren te kiezen in het submenu op de Rooster pagina. Zodra het rooster status gepubliceerd heeft, is er een knop verzenden beschikbaar. Hiermee kunt u een email naar uw medewerkers sturen waarin de link naar het rooster is opgenomen.